اول تشکر از آقای رهام خان بابت دعوتش😊🌹

چالش جالبیه که هدف هامونو مشخص میکنه و باعث میشه امید به زندگی ۱۰ برابر بشه:))

اما کارای من!

البته به ترتیب نیستن اینا..

۱.قطعا یه مهندس کامپیوتر کار بلد بودن یکی از آرزو هاییه که واسش تلاش میکنم.

۲‌.رولد دال از نویسنده های محبوبمه که خیلی دوس دارم بقیه ی کتاباشو بخونم (اکثرا تخیلیه و برا نوجوان)

۳.دلم میخواد یه رمان بنویسم و تموم کنمش واقعا😐 آخه نصفه نیمه زیاد نوشتم..

۴.خیلی دوس دارم کاری کنم که همه به ریاضی علاقه پیدا کنن ، شاید با دبیر شدن به این آرزوم برسم😊😀

۵.مستقل باشم از خانواده توی هر موردی ، چه خونه و زندگی و چه درآمد..

۶.یه روزی انقد دستم باز باشه که بتونم به کسایی که نیاز دارن به خیلی از مواردی که شاید برای من و شما عادی و دم دستیه ، کمک کنم.

۷.بتونم یه زندگی پر از آرامش رو بسازم و بدست بیارم.

۸. علم و دانشم رو توی همه موضوعات بالا ببرم.

۹.به کسایی که دوسشون دارم و برام مهمن بگم و برای نگه داشتنشون توی زندگیم تلاش کنم. البته که به زور و اجبار منظورم نیست.

۱۰.بتونم لطف های اطرافیان و دوستان که در حقم میکنن رو جبران کنم.


فک میکنم یکم زیادی بلند پروازانه شد ولی خب:)

بنظرم این تموم چیزیه که از زندگی میخوام و باید ازش بگیرم:))


و در آخر دعوتی ها از سمت من ، خب اکثر رفقای بیانی این چالش رو انجام دادن:)

من از این چهار دوست عزیز آقای مهدی و زری جان و محیا جان و سپیده جان و هرکس که این مطلب رو میخونه دعوت میکنم :))