ممنونم بابت دعوت سپیده ی عزیزم و آقا رهام🌹🙏🏻

و شرمنده بابت تاخیر!

۲۰ سال زمان زیادیه واقعا.. حالا اگه باز ۱۰ سال بود آسونتر میشد پیش بینی کرد...

۲۰ سال دیگه حدودای سن ۳۷ سالگیم..

خب قاعدتا اتفاقات مختلفی تو زندگیم افتاده .. با کمک خدا مهندس کامپیوتر شدم و جایی مشغول کارم

خانواده تشکیل دادم و احتمال زیاد بچه هم دارم ، اسم نفس رو دوس دارم واسه دخترم بذارم(:

و احتمالا هر روز از صبح تا شب باهاش درگیرم که درس بخونه و بازیگوشی نکنه!

ببین تا کجا رفتم دگ😂 ولی خب اشکال نداره آرزو بر جوانان عیب نیس😁

احتمالا همچنان میام وب و از روزمرگی هام مینویسم ، شایدم از اینجا رفتم🤷‍♀️

اینکه زندگیم رو حالت خیلی عادی پیش بره و در واقع دچار روزمرگی بشه رو دوس ندارم.. و تلاشمم میکنم واسه دوری از این اتفاق..

احتمالا هر روز ایده های جدیدی رو تو سرم پرورش میدم و با همکاریِ شریک زندگیم عملی میکنم..

و دیگه نمیدونم واقعا...

چیزی به ذهنم نمیرسه🤔


+هرکس از رفقآ که پست رو دید و خوشش اومد از چالش از طرف من دعوته:)