باید بهت بگم که یوقتایی از همه چیز گله میکنم ، میشم یه آدم بدبین که از زمین و زمان عصبانی و ناراحته اما درنهایت هیچوقت امیدمو از دست نمیدم. 

یه شبایی دلتنگ ترینم تنهاییمو بغل میکنم و گوش هامو میسپارم به غمگین ترین شعرهای جهان اما فرداش ، رد پای و نور و دنبال میکنم تا برسم به یه روشنی.

من آدمِ همیشه از پا افتادن نیستم روزایی بوده که زمین خوردم اما دوباره بلند شدم چون بالاخره یه راهی پیدا میکنم برای حالِ خوبم. 

باید بهت بگم دلگیری از بعضی چیزها نباید امیدتو ایمانتو ازت بگیره ، تا تهِ این زندگی باید امیدوار بود و جنگید. . . 

-حاتمه_ابراهیم_زاده 📔 


+حرف دل خیلیاعه این متن.. نمیدونم حسم درسته یا نه ولی بهم میگه حال اکثرتون خوب نیست .. واسه همینم سعی میکنم تو پستایی که میذارم یه اپسیلون انرژی مثبت باشه..

مثل خیلی از شماها روزمرگی خاصی ندارم این روزا که بخام بذارم

به همین بسنده میکنم که هدفایی که تو زندگیم کمرنگ شده بود واسم ، دوباره دارن برمیگردن و تصمیم دارم از این حال دپ که این مدت بهر دلیلی ، داشتم دربیام ، قطعا تلاشم رو میکنم که شما هم از این افسردگی کوتاه مدت دربیاین..

و در آخر بذارید بگم که تک تکتون واسم قابل احترام و عزیزید💞💞🌸

خدا نگهم داره واستون الهی😌😜😂