فراموش کردن یه آدم با تموم خاطره هاش خیلی سخته

ولی میشه که تو مغزت اون رو یه مُرده به حساب بیاری

وقتی بمیره برات ، بهش فکر میکنی.. گاهی براش و به یادش اشک میریزی

ولی میتونی با نبودش کنار بیای

انقدر راحت که دو سه روزه سر پا بشی و کسی که ۴ سال تو همه لحظاتت بوده رو فراموش کنی:))

همیشه وقتی خواستم به کسی دلداری بدم ، گفتم لیاقتشو نداشت .. گفتم یه شب گریه کن براش و بعد بمیره برات که اگه یه روزم برگشت دیگه تو نتونی قبولش کنی.

و این شد که اگه پشت سر یکی گریه کردم ، دیگه اسمش رو نیاوردم ^ ^

حالا وقتشه که به همون حرفای خودم که به همه زدم گوش کنم

و تا حالا هم موفق بودم خدا رو شکر ^_^

بذارید از درسی که تو این رابطه ی سوخته گرفتم هم براتون بگم!

حسادت چیزیه که میتونه همه چیز رو به بازی بگیره و گند بزنه تو همه چیز

ازتون میخوام خواهش کنم اگه چیزی یا کسی رو دوست دارید و میخواید واسه خودتون باشه ، برای بدست آوردنش تلاش کنید و خودتون رو بهتر و بهتر کنید تا اون هم به سمت شما مایل بشه.

حذف موانع انتخاب خوبی نیست

بجای اون سعی کنید واسش بهترین باشید تا از بین بهترین ها شما رو انتخاب کنه

این ارزشش خیلی بالاتر از اینه که تو یه شهر خالی که فقد تویی و اون ، از سر اجبار باهات باشه!

و اینکه ممنونم بابت صبوری هاتون بخاطر پستای نه چندان جالبم💖