میشه دعا کنید نیکپور منو نندازه؟-_____-

دبیر هندسه ای که امسال شدیدا باهاش لج افتادم و لج افتاده با من...

و چون خوشم نمیومد ازش درسشم اصلا خوب نمیخوندم-____-

ینی کم و بیش میخوندما ولی بازدهی نداشتم-____-

نزدیک کارنامه هاس و من واقعا میترسم اگه لج کنه و قهوه ایم کنه-____-

ولی خدایی تا حالا تو روش بی احترامی نکردم:"|

تازه روز معلمم واسه همشون یه کلیپ درست کردم 😢

عکس نوشته ی ایشونم اولین بود-_____-

وای کاش نندازتم-_____-

آخرین جلسه ی حضوریمون تو اسفند ، ۱۰ بار جریمه از ۷ تا صفحه از کتاب واسه کل کلاس داد و چون ما هییییچ اعتراضی نکردیم گفت مثه اینکه خیلی واستون عادی شده نه؟

من که بالاخره میتونم یکاری کنم اشکتون دربیاد..

خدا شاهده همینا رو گفت

موجودِ نفرت انگیزِ چندش-____-

کاش سال بعد باهاش نداشته باشیم-___-

امتحانای مجازیشم انقد سخت گرفتاااا ..

یدونه روز قبل آزمون خردادش گرفت ، کلا ۵ تا سوال بود

کلللل کلاس باهم زدیم ، حتی اونایی که مخالف تقلب و این صحبتا بودن..

نهایتا تونستیم ۳ تا سوالو جواب بدیم ، اونا رم تازه دایی مامان یکی از بچها که دبیر بود جواب داد...

در این حد افتضاح ینی =)