معلم فیزیکمون جدیده ، جَوونم هس.. دلم میسوزه براش بنده ی خدا:(

رسما داره خودشو میکوبه به در و دیوار تا چارتا مسئله رو بتونه توی اسکای روم کوفتی حل کنه🤦‍♀️😭😂

وبکم هم میگیره که بهتر بفهمیم بچها شات میگیرن تو حالتای ناجور🤦‍♀️😂😑

گناه داره دبیر خوبیه:(

دوسش دارم:(

تازه امروز دومین جلسه ی مجازیمون بودا.. ولی بامزس:))

کلاسشم اصلا خشک نیست..^_^

راستی

با اون دبیر هندسه پارسالمون که لج بودم ، دوتا کلاس داریم امسال🤦‍♀️

آمار و احتمال با هندسه🤦‍♀️

امروزم دو زنگ داشتیم باهاش

ولی خدایی کلاس مجازیش عالی بود👌

منم هی داوطلب میشدم😂

هی میگفت آفرین فلانی

عالی بود😂

خلاصه که دلم میخاد فیزیک حضوری باشه و هندسه اینا مجازی😑

همین که قیافشو نبینم کافیه برام🤦‍♀️

حسابانم که مشکل واسش پیش اومده بنده ی خدا.. هنوز باهاش کلاس نداشتیم

ادبیات هم دیروز داشتیم که خب یهویی شد و برنامه ها بهم ریخت با تجربیا همزمان بود کلاسمون..

خیلی شلوغ پلوغ شد..

ولی خب دبیر خوبین.. سال نهم که دبیرمون سرطان داشتن ، ایشون جاشون میومد .. به منم یه بار گفتن کپک🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

شیمی هم داشتیم که خیلی مزخرف بود.. همون دبیر سال قبل.. و ترکش اولین اعتراضای سال تحصیلی بهش خورد..

لپ تاپو یجوری تنظیم کرده بود که آفتاب بیوفته قیافشو نبینیم کله صبح:)))

یکی از بچها که شات گرفته بود ، حواسش نبود گذاشته بود پروفایل=)

انقدم صداش آرومه وقتی فیلم میگیره که حد نداره🤦‍♀️

فک کنم وقتی فیلم میگیره که پسر کوچیکش خوابه..😐

ولی برا کلاسای مجازی اسکای روم گزینه ی مناسبی نیس واقعا.. 😑

دیگه اینکه.. کلی کتابکار و جزوه هم هس که باید بگیریم🤦‍♀️

رسما سال تحصیلیمون شروع شده ..😑

چقدم قر و قاطی شد پستم🤦‍♀️

ذهنم خیلی شلوغ پلوغه...