و نسخه ی دوم خاطرات یک عدد الکی شاد یکساله شد!

هزار ساله بشه صلوات😂🚶🏼‍♀️

مرسی از کل ۹۵ نفری که مطالب اصطلاحا "زرد" من که در واقع صورتین🤓 رو میخونن😍❤

مرسی بابت همراهیتون تو این مدت☺💙

منم یکی از اون هزاران نفری هستم که از بلاگفا مهاجرت کردن :)💛

خیلی دوستتون دارم رفقآ ، بمونید برام💖


به دعوت از  جناب بنده خدای عزیز و چون بی ربط به پست تولد نیست ، در ادامه ی مطلب جواب سوالات چالش ده سوال وبلاگی رو هم قرار خواهم داد🌻💚


1.چی شد که به دنیای وبلاگ ها اومدی؟

خب تقریبا ۳ سال پیش خیلی زیاد تو نت درباره باشگاه پرواز سرچ میکردم تا با اون وب مربوط به باشگاه پرواز که خب اسمشو یادم نیس آشنا شدم و بعد از روی نظرات وبگردی میکردم تا رسیدم به وب بروبچ باشگاه دیدگاه!

اون موقع تنها وب فعالی بود که دیدم.. آخرای مرداد و اوایل شهریور بود که بالاخره کامنت دادم :))) 
یه مدت کارم این بود که هر روز لپ تاپو روشن کنم و یا آرشیو وبو بخونم یا کامنت ها رو!
 بعد از اون دوره ، با مریم دوستم قرار گذاشتیم که من وب بزنم و اون سایت.
(البته مریم بعد یه مدت اومد بیان و ناشناس طور ادامه داد! الانم خیلی وقته که کلا حذف کرده وبش رو..)
و این شد که اولین وبلاگم یعنی ویروس های دخترونه راه اندازی شد!
(اتفاقا ویروس های دخترونه هم امروز تولدشه😅)
2.هدفت از نوشتن وبلاگ چه بوده و هست؟
وقتی که وب ویروس های دخترونه رو استارت زدم ، فقط و فقط دلم میخواست که افرادی که میان و به بلاگم سر میزنند رو شاد کنم!
بیش از ۵۰ ، ۶۰ درصد اون وب جوک و مطالب سرگرمیه و یه مقداریش هم تکست و خاطره :)
الان هم که سه ساله دارم "خاطرات یک عدد الکی شاد" رو مینویسم و دلم میخواد جایی باشه برای ثبت روز های خوب و بد زندگیم ، که فردا روزی فراموش نکنم که کی بودم!

3.بنظرت چرا باید وبلاگ نوشت؟
برای به اشتراک گذاشتن افکار و عقایدت با عده ای از جامعه در جهت رشد و تعالی!
توی همین نوشتنای کوچیک خیلی چیز ها رو واقعا یاد میگیریم!

4.به نظرت یه وبلاگ ایده آل چه مشخصاتی باید داشته باشه؟
از نظر من ایده آل برای هر کس چیزی تعریف شده و خب معیار های من با بقیه قطعا متفاوته.
ولی خب چیزایی که مشترک هستن و میتونن امتیاز باشن برای ایده آل شدن برای مثال : زیبایی ظاهری بلاگ ، ارزشمند بودنِ مطالب و آپدیت شدن مرتب یک بلاگ میتونه باشه!

5.بیشتر کدوم موضوع ها رو دوست داری؟ یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال میکنی؟
به شخصه روزانه نویسی و خاطرات و طنز و سرگرمی رو ترجیح میدم به سایر موضوعات ، اما در این بین سعی میکنم موضوعات مربوط به تکنولوژی رو هم دنبال کنم!

6.نظرت راجع به سرویس های وبلاگدهی چیه؟ و برای بهتر شدنشون چه پیشنهاد هایی داری؟
بلاگ جزو شبکه های اجتماعی ای هستش که بخاطر امکانات کم ، به مرور زمان از عرصه خارج میشن.
پیشنهادم اینه که مدیر و مسئولان این سرویس دهنده ها اهمیت بیشتری بدهند و امکانات رو آپدیت کنن.

7.نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی افراد چیه؟
نا امنه.. بیش از حد نا امنه. اما در عین حال خیلی هم صمیمیه و این تضاد موجود ، پیچیده میکنه همه چیز رو!

8.ویژگی ای از بلاگری دیگه که دوست داشتین اون رو داشته باشین؟
حقیقتا اوایل که اومدم بیان ، از اینکه انقدر مطالب زردم زیاد هستند خجالت میکشیدم!
و قلم تک تک بیانی ها رو ستایش میکردم!
هنوزم قلمتونو ستایش میکنم اما دیگه خجالت نمیکشم ، چون به این درک رسیدم که هر کس یه مدله !

9.چندتا از لبخند هایی که در بیان(یا دیگر سرویس دهنده ها داشتین رو با ما در میان بگذارید؟
من توی بلاگستان فارسی بزرگ شدم و حقیقتا وب دوستان قدیمی من ، برام پر از خاطرات خوبیه که تعریف کردنشون تا سالها طول میکشه!

10.بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگنویس ها چیه؟
دوست من انتقاد بجا خیلی خوب و کار سازه اما اگه شما کلا با مطالب یک وب کنار نمیای یا با نویسنده ی مطالب مشکلی داری میتونی دکمه ی ضربدر رو بزنی تا هم برای خودت و هم برای صاحب بلاگ ، آرامش اعصاب رو تضمین کنی!
چون عده ای هستند که بر خلاف شما ، با اشتیاق اون وب رو دنبال می کنند!

در آخر ممنونم از امیر+ که این چالش رو راه انداختن!
اگه این پست رو خوندین و در این چالش شرکت نکردین ، از سمت من دعوتید به چالش!