یادش بخیر هر سال این موقع ها تازه شروع آلودگی هوا و تعطیلیامون بود😂

پارسال چقدررر تعطیلیا زیاد بود.. پنجشنبه هاعم ما برای جبران میرفتیم مدرسه:/

در عوض امسال با آموزش مجازی از این تعطیلیا خبری نیست و برعکس پارسال که اون همه تو پاییز و زمستون رفتیم مدرسه ، امسال دیگه رنگشم نمیبینیم:(

حقیقتا از آموزش مجازی هیچی نمیفهمم (بهتر بگم اصلا نمیتونم بشینم پای لپ تاپ و درس گوش کنم) و دلم میخواد لپ تاپ رو بکوبم تو کله ی خودم و دبیر مربوطه :))))

به همین ترتیب و به لطف کرونا جان ، دوران دبیرستانی که همه با به به و چه چه ازش تعریف میکردن هم پودر شد رفت هوا :)))

تو مدرسه خیلیم خوش نمیگذشتا حالا.. ولی خب زنگای ناهارمون انصافا خوب بود:))

باید یکم جمع و جور کنم خودم رو و برای اولین آزمون گزینه ۲ برنامه بریزم و مباحث رو کامل جمع بندی کنم.

دارم خیلی عقب میوفتم و این اصلا خوب نیست.

تو این پاییزم خونه موندن واقعا سخته ، هرچی میمونی تو خونه هی افسرده و بیحال تر از قبل میشی.. با این وضع کرونا هم که نمیشه رفت بیرون:/

خدا خودش کمک کنه🤦‍♀️🚶🏼‍♀️

ولی یه پیشنهاد ، صبح ها که خلوته همه جا ، مثلا ساعت ۵ و ۶ تا ۹ و ۱۰ ، برید پارک یا حالا شهرای کوچیکتر توی باغتون ، یکم ورزش کنید ، پیاده روی یا کلا هرچی ، که روحیتون برگرده :))

یه موزیکم بذاریم و پست رو تموم کنیم دیگه؟

دیشب اومده این موزیک و تقریبا میشه گفت داغهه.

امیدوارم دوسش داشته باشین^__^


فقط یه بار دیگه - آنیتا