یه پوشه ی خیلی قدیمی توی لپ تاپم هس که فقط خاطره های مدرسه و وبلاگمه:)

عکس و فیلمای خیلی هاتون توشه.. کامنت هاتون و حتی پست هاتون و بعضاً ویس هاتون:))

خیلی اتفاقی الان چشمم بهش خورد و یجورایی "غرق" شدم تو گذشته ی نه چندان دور...

چقدررر آدم که تو همین وبلاگ بودن و دیگه نیستن!

چقدررر آدم که باهاشون کات کردم حتی!

چقدررر آدم که حتی جنسیت وبلاگیشون عوض شد!😂

چقدررر آدم که دوستای صمیمی من بودند و وبلاگشون دیگه هیچوقت آپدیت نشد...!

و چقدررر آدم که کنارشون بودم ، پا به پاشون گریه کردم و الان خیلی وقته که خبری ندارم ازشون..

حقیقتاً برای لحظه ای دلم خواست برگردم به همون روزا که با یه عالمه انرژی ، پنل بلاگفا رو باز میکردم و چرت و پرت ردیف و پست میکردم:))

الانم خیلی فاخر نمیگما😂

ولی خب چرت و پرتای اون موقعم شادتر بودند ، از وقتی بیان اومدم هی انرژیه کمتر شد انگار..

ولی خب نمیدونم چرا! چون فکر نکنم زیاد ربطی داشته باشه به تغییر سرویس دهنده...!

-برای چند دقیقه حس کردم چقدر پیرم در حالی که هنوز ۱۷ سالم هم کامل نشده..!