دلم میخواد پاشم یکم آشپزی کنم ولی حسش نیست:(

هر دفعه که میرم سر گاز به این فکر میکنم که یعنی باید بعنوان یه خانم ، درست کردن غذاهایی مثل کله پاچه و سیرابی رو هم بلد باشم؟😕

بعد خودم جواب خودمو میدم : نه ، بیرون هست کله پزی ، هر وقت خواستی آماده میگیری فوقش:/

و دوباره میگم پس اینجوری که نمیتونم بگم سرآشپز! پس باید یاد بگیرم

باز چندشم میشه:/

راستی کله پاچه و سیرابی دوس دارین؟ یا نه؟🤔🤔


+دلم برای معلمامون میسوزه.. اسکای سروراش نمیکشن و همش قطعی داره 

واتس اپ سختشونه چون تخته ندارن..

از طرفیم درسامون همه مفهومیه و سر کلاس باید گوش کرد و فهمید..

خود ما هم همکاریای لازم رو نداریم و نتیجش میشه کلاسای رو هوا و امتحانای افتضاح!


++اینکه پاییز داره تموم میشه و زمستون شروع ، فوق العاده خوشحالم میکنه و حس خوبی بهم میده

انگار که از زندون آزاد شدم!


+++واتس اپ بالاخره یه آپدیت نسبتا خوبی داد و چندتایی ایموجی جدید اضافه کرد.

مِن جمله ایموجی قلب انسان و بغل کردن دوتا آدم :))

قشنگه ، نه؟

یدونه از این لبخندای اشکی هم داده که بدجور جاش خالی بود تو ایموجیا! 

این سه تا منظورِ نظرم بود:)))

(کلیک)