کاش ما هم از اول بهمن حضوری بشیم..

دلم مدرسه ی مزخرفو با دبیرای رو مخ و دانش آموزای شر رو میخواد..

حتی به قیمت کرونا گرفتنِ دوباره!

دیگه دارم دیوونه میشم انقدر که موندم خونه اه

درس خوندن هم توی مدرسه و با حال و هوای مدرسه ، خیلی بهتر و شیرین تره..

من از همینجا اعلام میکنم اشتباه کردم گفتم مجازی بهتره🖐

مجازی به شرطی بهتره که تو کلا خودت برنامه بچینی و با منابعی که خودت میخوای بخونی و هر دو هفته یکبار هم آزمون قلمچی و کوفت و زهرمار بدی تا ایراداتت برطرف بشه..

وقتی پای مدرسه میاد وسط ، مجازی بدرد لای جرز دیوارم نمیخوره..

کرونا هم که انگاری باید براش قانون پایستگی بنویسن..

کرونا هیچوقت از بین نمیرود فقط از فردی به فرد دیگر انتقال و از ژنی به ژن دیگر تغییر ماهیت میدهد...

دلم میخواد سریالایی که چند وقت پیش دانلود کردم رو ببینم ، ولی نه موقعیتش پیش میاد ، نه وقتش هست و نه حوصلش.‌.!

فردام آمار رو بدیم ، میمونه زبان و تاریخ و محیط زیست...

دی ماه چه زود گذشت.. و چقدر برعکس هرسال اونطور که باید و شاید انگیزه نداشتم و ۶ برابر هرسال بود استرسم...

باورم نمیشه دو ماه دیگه عیده.. یک سال گذشت؟ چخبره؟..

و نوروز ۹۹ که عید ترین ، عیدم بود...!

و کی فکرشو میکرد روحیه ی فروردین ماهمون ، تا الان انقدر داغون بشه؟

کاش بیان قابلیت میوت کردن داشت.. که حداقل این مدتی که پرم از انرژی منفی ، ستارم براتون روشن نمیشد..

چون راستش بجز با نوشتن و منتشر کردن نمیتونم آروم بشم..‌!

و این خاصیت همه ی ما بلاگراست...

پوووف... کی میخواد سال دیگه کنکور بده؟

اونم با این وضع!

ببخشید کم کاری میکنم.. وباتونو خاموش طور میخونم ولی..

حس کامنتم نمیاد...

راستی دربی امروز چ خوب بود.. نتیجه برای هردو تیم رضایت بخش و بازی هم پر گل و دیدنی.. تا باشه از این بازیا..!