اینکه نمیتونم چیزی بنویسم 

یا اگرم مینویسم کوتاهه

و تهش منتشر هم نمیکنم

دقیقا مثل این میمونه که...

راستش هرچی دارم فکر میکنم نمیدونم "دقیقا" مثل چی میمونه

دیدی لباس یقه اسکی که میپوشی نفس کشیدنات چه مدلی میشه؟

یا مثلا تو یه جای شلوغ باشی و درحال له شدن.

یه همچین حسیه

با این تفاوت که

خفه نمیشم

حتی حس خفگی هم ندارم

یه حس بی حسیه در واقع

انگاری که تو خلا باشم و فقط نفس بکشم

همین!


+امیدوارم این پست به انتشار برسه.

++چه خبرا؟ چیکارا می کنید؟ همه چی رواله؟

+++شاید باورتون نشه ولی ویسای ابوطالب حسینی ، نه وقت خواب ، نه وقت بیکاری و نه حتی وقت کارِ خونه مصرف نمیشن؛ اونا دقیقا موقعی که من میخوام ریاضی حل کنم ، باعث تمرکزم میشن و این واقعا واقعا واقعا عجیبه برام!

++++اگه از گندکاری جدید چین بی خبرید ، باید بگم به زودی یه قسمت از این کره ی خاکی ، با برخورد یه موشک 21 تُنی به فنا میره =))

+++++گفته بودم اینکه بلاگفا پاسخ کامنتا رو خبر نمیده خیلی رو اعصابه؟ بذارید اضافه کنم که آمارگیر بیان هم که چند وقت یه بار قاطی میکنه داره میره رو مخم؛ امیدوارم مجبور به کوچ به جای دیگه ای نشم:/

++++++یکی یه راه تضمینی به من بده که خیلی طبیعی تا قبل کنکور یه بلایی سر خودم بیارم=)))

من جداً از نتیجه میترسم!

+++++++اول پست از ناتوانی در نوشتن ، نوشتم ولی همونطور که مشاهده می کنید ، گویا قفل دهانم پر پر شد ، پس هورااا :!

++++++++گزینه برای آهنگ پیشنهادی زیاده ولی حس میکنم این پست بی آهنگش زیبا تره.

+++++++++یعنی ببین ، تف تو این مجازی که آدم نمیتونه اعتماد کنه!

یکی از معروف ترین وبلاگای بلاگفا ، که اگه بلاگفا بوده باشید ، بی شک اسمشو شنیدین ، داره مشخص میشه فیکه.

سر چندتا ماجرا که قبلا پیش اومده بود ، شک کرده بودم بهش و الان با دوستم حرف میزدم اونم میگفت.

خلاصه که واقعا مواظب باشید.

سر همین بی احتیاطیا من یکی بدجور ضربه خوردم :/

+++++++++++عنوان گذاشتن واقعا سخته ، واقعا!

++++++++++اگه تا مثبت یازدهمی همراهم بودید ، باید بگم مرسی واقعا؛ خوشحالم که دارمتون💙