یه چیز بگم و بررررم
از اونجایی که دلم ضعف میره واسه ی انواع ترشیجات و لواشک و آت و آشغال و این حرفا(!) ولی بعدش که میخوردم ، فشارم میرفت پایین و دیگه هم برنمیگشت تا یه چیز شیرین بخورمو چاق تر شم(خیلی چاق شدم این چند وقته ، خیلیی:|)😒
یه فکری به سرم زد!
اومدم سماق رو جایگزین لواشک کردم🤗
من قبلا دائم یه دستم لواشک بود و اون یکی خرما و کشمش و کیک و کوفت 
الانم دستم یه نمکدونه که با سماق پر شده و بسته ی سماق🙂🤝
خوردنش یه خرده سخت تره ولی خاصیت سماق اینه که چربی سوزی میکنه😀
و منی که دائم نشستم یه گوشه ، میتونم از این طریق حداقل اینقد 🤏 از انباشته شدنشون جلوگیری کنم☺ (نمیگم فشارمو نمیندازه ها ، میندازه ولی هم کمتر تاثیر داره نسبت به لواشکا و هم خودش جبران میکنه اون کالری اضافی ای که از خوردن شیرینی بدست میاد رو😚)
خلاصه کههه پیشنهاد میشه به تپلوهامون😍😂
عام راستی ، سماق های قرمز رنگ ، مزه ی ترش تری دارن تا اون قهوه ایا🤗