نه که ساعت خوابم خیلی خوب بود، سردردایی که اخیرا به شدت دارم بدترشم کرده.

اخبار میخونم و میذارم امید آزادی بیشتر تو دلم جوونه بزنه.

پیش ثبت نام دانشگاه رو انجام دادم و سه شنبه باید برم برای کارای تکمیلیش.

از همین الانم می‌دونم دانشجوی حرف گوش‌کنی نخواهم بود.. اما باید بیشتر مسائل امنیتی رو در نظر بگیرم.

داشتم پیامای پارسال این موقعِ چنلم رو مرور می‌کردم؛ چقدر تغییر کردم!

از هر لحاظی تغییر کردم. و خب نمی‌دونم خوبه یا بد!

پارسال این موقع، روزای خوبی نبود ولی خب.. به بدیِ حالا هم نبود..

میگذره دیگه. هم خوشیا و هم بدیا، میگذرن.

آخ که چقدر خبر دستگیری شروین حالم رو بد کرد... بماند.

گروه های دانشگاه و هم‌رشته‌ای هام روپیدا کردم.

هنوز نظر خاصی نسبت به همکلاسی های آینده‌ام ندارم. ایشالا که خیره.🚶🏻‍♀️😂

عا راستی جلسات آخر کلاسای شهریمه و به زودی شر گواهینامه هم کنده می‌شه. یوهو.

این هفته گوشی‌ام رو هم عوض کردمش.

و دیگههه اینکه لاو یو آل اگه هنوز می‌خونید منو. =)❤️

و نمیخوام یادمون بره که #مهسا_امینی !