آقا من دیشب یکم حالم خوش نبود، دیدم اگه همینجوری بمونم می‌شینم عزا میگیرم و گریه و زاری و اورثینک، دیگه پاشدم مارشمالو درست کردم که حواسم پرت بشه یکم. =)

هر چیزی که درست می‌کنم و سامان(داداشم) میخوره و خوشش میاد، واقعا یه جون به جونام اضافه می‌کنه. D:

و اینکه سامان مارشمالو دوست نداره، اما از اینا خوشش اومد، واقعا شادم کرد. =)

آقا جدی خودمم خوشم اومد. =)

من عاشق مارشمالو ام. به قدری که هفته‌ای دو سه تا بسته میگیرم.

و خب پولام رو می‌ریزم تو جوب.🤌

مارشمالویی که دیشب درست کردم، شبیه همون بیرونیا شد.

از لحاظ قیمتی، بیرون مثلا یه بسته رو میخری ۱۲ تومن، توش ۱۰ تا دونه داره.

الان دیشب با همون هزینه، دو تا سه برابرش رو داشتم.

و خب خیلی به صرفه‌تره دیگه. =)

دردسر خاصی‌ام نداره، خیلی‌ام زود آماده می‌شه.

دیشب دستورش رو برای بچه‌های چنل گذاشتم، اینجام میذارم.

دوست داشتین درست کنین. =)

اینم عکس مارشمالو های خودمه.🤌

طرز تهیه مارشمالو


یه بسته ژله با طعم دلخواه (مال من آلبالو بود)
یه قاشق غذاخوری شکر
نصف لیوان آب
همه رو باهم میریزیم تو یه ظرف، بعدش ظرف رو توی حرارت قرار میدیم تا به روش بن‌ماری، اون مواد کامل حل بشن و مایع شفاف به‌دست بیاد.
بعدش با همزن برقی، اینقدر هم میزنیمش تا اون مایع کاملا سفت بشه، شبیه اون خمیر مایه‌ی کیک هست قبل از پخت؟ به اون غلظت باید برسه.
بعدش یه ظرف برمیدارین چربش می‌کنین و آرد یا پودر نارگیل میریزین کف ظرف.
بعدشم مواد رو میریزین و همون آرد یا پودر نارگیل رو روش هم میریزین و میذارینش تو یخچال.
دو تا سه ساعت زمان تقریبی لازمه برای اوکی شدنش.
که من طاقت نیاوردم و یکم زودتر هم درآوردمش. D:
اینم منبعم‌.