ریاضی۱ پاس شدم. :))))))))

سر جمع ۱۰، ۲۰ نفرم پاس نکرد. ولی پاس شدمممم. :)))))))))

خیلی خوشالم‌.🥲

اینقدر استرس کشیدم سر این امتحان که حد نداره.

با ۱۰ پاس کرد. ولی خب مهم اینه که پاس کرددد.😂🤌


+تاریخ امروز(شایدم فردا؟) چه خوشگله. =)

۰۱.۱۱.۱۱

دوستش می‌دارم.


++شب امتحان ریاضی، جنگ شد.

استرس امتحان یه طرف، استرس اون یه طرف، تمرکزی که پرید هم یه طرف‌.

نگرانش بودم...


+++دو روزه از سردرد دارم جون می‌دم. نمی‌دونم به خاطر خوابمه که بهم ریخته، یا چی.

میخوابم، درد می‌کنه. بیدارم، درد می‌کنه. نفس می‌کشم، درد می‌کنه.

کاش می‌شد سرمو بکنم بندازم دور.


++++ترم جدید رو میخوام خیلی متفاوت‌ شروع کنم.

میخوام مثل آدم درس بخونم که به داستانای این ترم دچار نشم باز.

باشگاهم می‌نویسم.

۳ ماهه ول کردم، همه‌چیم ریخته بهم باز.

احتمالا یا تز وسطای این ترم، یا نهایتا ترم بعد شاغل هم بشم، تو رشته‌ی خودم.

و این خیلی خوبه!


+++++من هنوز باورم نشده اینو پاس کردم. :))

از بچه‌های اکیپمون فقط من و یکی دو نفر دیگه پاس کردیم. :)))))

بقیه رو با ۴ انداخت. 🦦 یدونه‌ام ۲۰ داشتیم. 🦦

اینایی که پاس شدنم همه با ۱۰ بودن.🦦