ولی دخترا خیلی چیزا رو می‌فهمن و به روی شما نمیارن...

حتی وقتی که فکر می‌کنید همه‌چیو گفتن، بازم چیز هایی هست که شما نمی‌دانید. :))


+یادمه چند وقت پیش غرقه گفته بود این قضیه که میگن دخترا خودشون انتخاب میکنن کی مخشونو بزنه، چرته.

همون موقع مخالفت کردم.

الانم میخوام یادآوری کنم که ببین، ممکنه دخترا جوری رفتار کنن که حتی اگه هیچ پلنی واسه‌شون نداشته باشی هم، یهو به خودت بیای و ببینی که در تلاشی به چشمش بیای.

در عین حالی که رفتار خودشون با شما، مثل بقیه باشه و تغییر زیادی نکنه...!


+نمی‌دونید چقدر از انتخاب واحدم راضیم. اینی که هر روز باید برم و باید با نصف استادا برای تغییر کد صحبت کنم هم اصلا اهمیتی نداره.

هم استادای خوبی برداشتم و هم کلاسام با کساییه که دلم میخواد باشه.

ترم بی‌نهایت شادی رو شروع کردیم.🤝


+حرف زیاد دارم، ولی خب حرفم نمیاد. بیشتر دلم میخواد یکم از این مسیر پر از مِه، واضح بشه که بفهمم چی به چیه.


+امیدوارم همه‌چی اونجوری که میخوام پیش بره.